18 Mayıs 2008 Pazar

HOBİ KURSUNDA YAPTIKLARIM POST2

Yine çatlatma tekniği ile çalıştığım servis sehbalarım 4'lü set olarak satılıyor hepsi katlanıyor ne yer kaplamıyor.Bunlarda 2 seneye yakın elimde hala tam manasıyla bitirebilmiş değilim Allah'ım bune tembelliktir bilmiyorumki???


Ahşap Servis Tepsim; boyandıkdan sonra üzerine yapıştıracağım resmin kenarlarını yakarak şekil verdim parmak yaldızla parlaklık verip daha sonra vernikledim.


Ahşap Posta Kutusu; bunda ise çatlatma uygulaması yaptım yine aynı şekilde hat yazısının kenarları yakılarak farklılık katıldı.


 
 Şımarık Tepsi; bu tepsimde one stroke ve çatlatma uygulaması yapıldı.


 Tepsinin ayakları nerde derseniz onları çıkartıp ayrı boyayıp verniklemiştim bir türlü takamadım.

4 Mayıs 2008 Pazar

HOBİ KURSUNDA YAPTIKLARIM




Söz&Nişan sandığı, sandığı boyadıktan sonra üzerine çiçekleri çizdim daha sonra boncuk yapıştırıcısıyla boncukları yapıştırdım. Son işlem olarakta veniklendi. Kursta çok beğenilmişti ve sergiye almışlardı, bu sandığın başından baya bi macera geçmişti. Sergiye götürülmek üzere bir öğrenci sandığı taşırken merdivenlerden yuvarlanıp bacağını kırmıştı vede o hafta sonu ünv. sınavları vardı o kızcağızda sınava girecekler arasındaydı okuldan kızın adresini alıp geçmiş olsuna gittim gittiğimde ise bambaşka dramlarla karşılatım:(

Ve Nişan sandığı olarakta kullandım eee nede olsa el emeği göz nuru:)

(makina tarihi ayarlanmadan çekilmişti bu yüzden tarih yanlış)

28 Nisan 2008 Pazartesi

AŞKTA BÖYLEDİR İŞTE!




"Soğuktan eliniz ayağınız uyuşmuş halde eve geldiniz ve hemen sobanın yanına sokuldunuz.
Isınmak için sobanın yanına sokulduğunuz andan itibaren, her geçen dakika sobadan biraz daha uzaklaşır ve en sonunda odanın, sobaya en uzak köşesine oturursunuz.

İlk dakikalarda sizi rahatlatan, huzur veren ateş; yavaş yavaş canınızı sıkmaya başlamıştır.
Önce üstünüzdeki kazağı çıkarır, daha sonra evdekilerin bütün itirazına rağmen, pencereyi hafifçe aralamaya kalkarsınız.

İbrahim TENEKECİ

18 Nisan 2008 Cuma

KREM ŞANTİLİ KURABİYE MÜKEMMELLLL


MALZEMELER
1 paket toz krem şanti
1 su bardağı sıvıyağ
3 su bardağı un
üzeri için; pudra şekeri

YAPILIŞI
Toz halindeki krem şanti sıvıyağ ile birlikte çırpma teliyle karıştırılır.
Un eklenir ve hamur toparlanana kadar yoğrulur.
ceviz büyüklüğünde parçalar koparılarak yuvarlanır.
Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 20-25 dakika pişirilir.
Kurabiyelerin altları hafif pembeleşince pişmiş demektir.
Kurabiyeler soğuduktan sonra üzerlerine pudra şekeri elenir.

Arkadaşlar hamurla çok fazla oynayıpta şekil vermeye çalışmayın zor toparlanan bir hamur elinizle yuvarlayıp dizin. Ayrıca benim elimde çilekli krem şanti vardı onunla yaptım çok güzel oldu tavsiye ederim. Un kurabiyesi tadında çok lezzetli şiddetle tavsiye ederim.

3 Nisan 2008 Perşembe

EŞİM OLMA KARIM OL


Kelimeleri yitirmeseydik anlardık belki,
Evlenecek erkeğe eskilerin
Neden ”koca” dediklerini.
Çünkü “koca” bilge demektir, yüce demektir.
Koca demek, dağ demektir.
Ve ne kadar yüce olursa olsun,
Üstünde kar olmayan dağ eksiktir.

Dağların yücesine kar yağar diye
Kadına da “kocanın karı” demişler.
Bakma şimdi evlenenlerin
“karı-koca” ilan edildiğine.
“Koca ve onun karı” olmalıdır aslında.
Yani yüce bir dağ olmalı adam.
Kar gibi pak ve masum olmalı kadın.
Örtmeli ve bir ömür, süsü olmalı dağın.
Çünkü üşür tepesinde kar olmayan dağ,
Ne kadar yüce olursa olsun, yarım görünür…

Eşim olma, karım ol!
Bana benzemeye çalışma sakın.
Bana benden lazım değil bir tane daha.
Ama unutma ki sensiz yarımım.
Her zaman söylemem, ama sen anla.
Eşim olma, karım ol!
Beni tamamla…