Evet 30 haftalık hamileyim 65 kiloyum habire şişiyorum ne olacak halim bilemiyorum. Ama bi rahatsızlığım yok şükür sadece arada böbrek ağrısı gibi ağrılarım oluyor. Bide geçenlerde biraz temizlik yaptım sanırım yordum kendimi akşam uzanıp yattığımda ayağımı gördüğümde şoka girdim sol bacağım resmen davul olmuş Allah'ım yok böyle bişey nasıl korktum hemen ayaklarıma soğuk su masajı yapıp yüksekçe bir yerde tutmaya çalıştım ama bacağım 3 gün şiş kaldı bayada bi tırstım. Artık fazla yorulmamam gerekiyor anlaşılan.
21 Kasım 2010 Pazar
26 Ekim 2010 Salı
KORKULU RUYAM "ÇATLAKLAR"
Evet hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren derimin çatlamasından çok korkuyordum. Biraz araştırma yaptıktan sonra LİERAC PHYTOLASTİL JEL'i almaya karar verdim. İlk 4 ay muhtelif çatlamaya müsait olabilecek yerlere sürdüm. Aynı zamanda yakın bir akrabam aktarcılıkla uğraştığından bana bir karışım hazırlamasını rica etim. Sağolsun oda içinde kakao, portakal, badem, kayısı ve yanlış hatırlamıyorsam gliserin kullanarak bana bir karışım hazırladı. Bende bir gün lierac bir gün bu karışımdan kullandım. Artık lierac bitti bende tekrar almadım çok şükür hiç çatlama olayım olmadı ara sıra karnımda kaşıntım oluyor ama hiç elimi bile sürmüyorum bi sürersem daha çekemeyeceğimden eminim. Ayrıca kaşımak en büyük tetikleyici unsur siz kaşıdıkça derinizde yırtılıp çatlaklar oluşabiliyor. En iyisimi sabredin. Yoksa geri dönüşü olmayan izler bırakabilirsiniz vucudunuzda.
24 Ekim 2010 Pazar
ÇİLEK VE KUDRET NAR'LARIM
Çileklerimizin çileksiz halleri,
ve çilekli halleri
2 kök almıştık, yaz sonunda 10-12 arası kök oldular.
eşimin kumbağdaki halasından aldığımız kudret narı tohumlarımız vardı, belki tutar düşüncesiyle onlarıda ektik. İlk çıkış halleri,
biraz büyüdükten sonra çiçek vermeye başladılar,
daha sonra çiçeklerimiz meyveye dönüştü
ve kısa sürede tüm balkonumu sardılar
meyveler büyüyüp olgunlaşmaya başladılar, İçleri yarılıp çekirdekleri görünmeye başladığında topladık. Çok hızlı büyüyen bir birki suyuda çok seviyor,1 temmuzda tohumları ektik 22 ağustosta ilk meyvemiz kendini göstermişti.
13 Ekim 2010 Çarşamba
26 + 3
Yedinci aya doğru ilerliyorum çok şükür herşey yolunda hiç bir rahatsızlığım olmadı. Ne mide bulantısı, ne kusma, ne baş dönmesi, nede mide yanması. Sadece ilk 2 ay karın bel ve kasık ağrılarım olmuştu 3. ayımda ise gece sağdan sola dönerken yada esnerken bacağıma kramp girmişti felaket bir acıydı dr suda eritilen magnezyum ilaçlarından verdi vede hergün maden suyu içmemi söyledi çocuk için ve anne için gerekli bir çok minarali içinde barındırıyormuş. Bacağa giren kramplarda masaj yada yürümek bende hiç işe yaramadı. Kramp girdiği an yattığım yerde bacağımı yukarı doğru kaldırıp ayağımı kendime doğru çekip gerdiriyordum ve anında mucize gibi geçiyordu bu şikayeti olan tüm hamilelere tavsiye ederim.
İlk aylarda kilo almak iyi değil derler ama ben ilk 3 ayda 4 kilo aldım 53 kiloyla hamile kalmıştım. Şimdi ise 61 kiloyum bu hızla gidersem kaçı bulurum bilmiyorum son ay daha hızlı kilo alınıyormuş bakalım ne olucam. Yeme içme konusunda çokda dikkat ediyor sayılmam ama yemem gereken çocuga anne karnındayken yararlı olabilecek gıdaları tüketmeye çalışıyorum.maden suyu içmemi söyledi çocuk için ve anne için gerekli bir çok minarali içinde barındırıyormu. maden suyu içmemi söyledi çocuk için ve anne için gerekli bir çok minarali içinde barındırıyormu.Karı koca gezmeyi ve yürümeyi çok sevdiğimizden baya uzun mesafeler katediyoruz. Şimdilik benden bukadar. Allah'a emanet olun.
İlk aylarda kilo almak iyi değil derler ama ben ilk 3 ayda 4 kilo aldım 53 kiloyla hamile kalmıştım. Şimdi ise 61 kiloyum bu hızla gidersem kaçı bulurum bilmiyorum son ay daha hızlı kilo alınıyormuş bakalım ne olucam. Yeme içme konusunda çokda dikkat ediyor sayılmam ama yemem gereken çocuga anne karnındayken yararlı olabilecek gıdaları tüketmeye çalışıyorum.maden suyu içmemi söyledi çocuk için ve anne için gerekli bir çok minarali içinde barındırıyormu. maden suyu içmemi söyledi çocuk için ve anne için gerekli bir çok minarali içinde barındırıyormu.Karı koca gezmeyi ve yürümeyi çok sevdiğimizden baya uzun mesafeler katediyoruz. Şimdilik benden bukadar. Allah'a emanet olun.
DORE'den ALDIKLARIM
Bebişime dayanamayıp aldığım cici çerçeveler. Gerçekten çok güzeller birazda boyut kazandırmışlar daha şık olmuş.
Takı askılığım, buda çok şık bir obje baya bi takımı düzene soktu. Veee kırmızı demliğim. Benim modası artık geçmiş olsa bile yıllardır kırmızı mutfak takıntım vardır. Bu demliğide sırf ilerde kendi evime taşındığımda kullanmak için aldım. Demliğin içinde süzgecide mevcut alt kısmıda sadece su ısıtıcı olarakta kullanılmalık. Hemde bir özelliği daha var kaynadığı zaman ses çıkaran demliklerden düdüklü yani. Hani şu meşhur korku filmlerinde bir anda ötmeye başlayan demlikler olurya onlardan:)
Hadi pikniğe..... buda piknik çantam çok kullanışlı vede fazla bir yer kaplamıyor
Bunlarda içinden çıkanlar 6 kişilik.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
