30 Ekim 2011 Pazar

SONUNDA BENDE YAPTIM BALONDAN AVİZE

Uzun süredir malzemelerimi almış yapmak için ilham bekliyordum. Geçen gece o beklediğim ilham geldi ve hadi bismillah deyip başladım yapmaya. Tek başıma yapabilirim diye düşünüyordum ama 2 kişiyle olması gereken bişeymiş. Sağolsun kocişim ipi tutkalladı bende bolonumuza sardım. Resimde göründüğü üzere ipi sarmaya başlayacağınız yeri bantla sabitleyip işe başlayın. 

Sonra tutkallama işi bitince biyere asın altına gazete tarzı bişey serin. Benim balon 1 günde kurudu.

 Sonra evde olan malzemelerle süsledim. Eşimde sağolsun hemen oğluşumun odasına taktı.

 Tam bebek ve çocuk odalarına uygun bir avize oluyor bence. Yapımı kolay ve masrafsız tavsiye edilir:)

1 yorum:

  1. Cok güzel görünüyor ;) Eline saglik.
    Bu tip üretici fikirleri arada firsat buldukca denemekte fayda var, benimde denemek istedigim bayagi bekleyen seyler var...
    Sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız