18 Eylül 2010 Cumartesi

TİSH-O HEDİYEM

Canım eşim üşenmeden bana tish-o' dan bu buluzu dizayn etmiş.


Belliydi zaten bişeyler çevirdiği geçen akşam eve geldiğinde aldı eline mezurayı bakalım ne kadar olmuş ölçülerin habire yiyiyorsun diyip kol, beden boyu, karın bölgemi ölçmeye başladı. Meğerse planı varmış adamın ölçülerim  lazımmış bluzu yaptırmak için. Görünce çok mutlu oldum canım beni düşünerek kendi zevkince bişeyler tasarlayıp yapmış iyide etmiş.Üzerindeki küçük bebiş kafası tam karnıma geliyor okadar şirin duruyorki anlatamam.



Bide beni kanatlandırıp melek yapmış. Yeni yıkamıştım ütülemeye fırsatım olmadı. Sizde öylemidirsiniz bilmem ama ben artık yeni alınan herşeyi yıkamadan giymiyorum. Bekarken dikkat etmiyordum ama evlendikten sonra yıkamadan giyemiyorum. Neden evlendikten sonra derseniz eşimin tarafı giyim üzerine tekstille uğraşıyor. Gittiğimde magaza ve atölyeleri gezme imkanım olmuştu kumaşın atölyeye gelmesi, stilistin çizmesi,  dikim aşamasına geçemesi, ipliklerin temizlenmesi, ütüleme, paketleme.... derken ürün 10 tane el değiştiriyor. Yine bu anlattığımda bişey yok ama daha kötü şartlarda merdiven altı atölyelerinde belli markalara fason çalışan bir çok yer var ürünler yerlerde sürünüyor. Gerçekten abartmıyorum adam wc'ye gider aynı ayakkabıylada ürünlerin üstüne basabilir, ya da basmasa bile sonuçta o ayakkabıyla yere basıyor  ve ürün yere düştüğündede aynı şey oluyor. İyisimi sizde yıkamıyorsanız yıkayın derim.


Buda ablacımın hediyesi bundada bebeğin suratı tam karnımın üzerine geliyor ve çok tatlı duruyor. Gerçekten karnımın içinden bakıyormuş hissi veriyor:) Ben genelde bu tarz hamileliğimi çok fazla ön plana çıkaran kıyafetleri erkelerin içinde giymemeye özen gösteriyorum. Sizde öylemisiniz bilmem ama ben rahatsız oluyorum. Dışarı çıkarkende, şimdilik pardesülerimin düğmelerinin yerini değiştirerek içine sığabiliyorum. Ama daha sonraki aylarım zaten kışa geleceği için kışlık kaban pardesü tarzı kıyafetlerimin üst düğmesini düğmeleyip üzerinede pelerin, panço tarzı bişey giymeyi düşünüyorum bu şekilde baya heybetli görünebilirim ama hiç değilse ilk göze çarpan karnım olmaz. Hamilelikte edepten yanayım anne ne kadar edepli hayalı olursa, doğan çocuklarda saygılı edepli olur kanısındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız