26 Ekim 2010 Salı

KORKULU RUYAM "ÇATLAKLAR"

Evet hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren derimin çatlamasından çok korkuyordum. Biraz araştırma yaptıktan sonra LİERAC PHYTOLASTİL JEL'i almaya karar verdim. İlk 4 ay muhtelif çatlamaya müsait olabilecek yerlere sürdüm. Aynı zamanda yakın bir akrabam aktarcılıkla uğraştığından bana bir karışım hazırlamasını rica etim. Sağolsun oda içinde kakao, portakal, badem, kayısı ve yanlış hatırlamıyorsam gliserin kullanarak bana bir karışım hazırladı. Bende bir gün lierac bir gün bu karışımdan kullandım. Artık lierac bitti bende tekrar almadım çok şükür hiç çatlama olayım olmadı ara sıra karnımda kaşıntım oluyor ama hiç elimi bile sürmüyorum bi sürersem daha çekemeyeceğimden eminim. Ayrıca kaşımak en büyük tetikleyici unsur siz kaşıdıkça derinizde yırtılıp çatlaklar oluşabiliyor. En iyisimi sabredin. Yoksa geri dönüşü olmayan izler bırakabilirsiniz vucudunuzda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız