7 Aralık 2010 Salı

33 + 5

 
Bi kaç zamandır geceleri sanki böbrek ağrısı gibi sağ boşluğumda ağrıyla uyanıyordum. Biraz yürüyüp ılık bir banyo ile geçiştiryordum. Geçen hafta sonu büyük bir sancıyla uyandım 1 saat boyunca dayandım biraz geçip kendime geldiğimde doktoruma gittim böbrek, sırt, karın tarif edemeyeceğim şekilde bu bölgelerde ağrım olduğunu  hatta çok şiddetlendiğinde bacaklarıma kadar indiğini söyledim. Muayene edip bebeğin kalp seslerini duyduğumda çok rahatladım. Muayeneden sonra dr bebek gelmeye karar vermiş ama biz bunu ne kadar geciktirsek okadar kar dediğinde ben şoka girdim ama eşimin gözlerinin içi parıldadı. Birden "doğacakmııııı"??!!  demezmi:)  Allah'ım bir laf vardırya kasap et derdinde koyun can misali aynen o hesap olduk.


Neyse 2 gün hastanede yattım sürekli NST, nabız, tansiyon, doğumu engellemek için 7 serum, eğer erken bir doğum yaşanırsa diye bebeğin akciğerlerini geliştirmek için 2 iğne. Neyse çok şükür bi doğum tehlikesini bu şekilde başarıyla atlattık. Dr bol bol istirahat etmemi sadece wc'ye gitmek için kalkmamı söyledi. Tamda benlik bir olay yine 1 hafta dinlendim. Şimdi yine eski tempoma döndüm iyi yapmıyorum ama tüm günümü yatakta geçirmek kadarda sıkıcı birşey yok sonra iyice kötü oluyorum sarhoşa dönüyorum. Sanırım son aylarım baya ağır geçecek. Bu aya kadar hiçbir sıkıntım yoktu yavaş yavaş ağırlaşmaya başladım. Rabbim hayırlısını versin. Bu arada 66 kilo oldum. Ve de karnım büyüdükçe doğumdan çok korkmaya başladım normal doğumdan yanaydım ama sezeryana kayıyor gibiyim offf. ÇOK KORKUYORUM. Dua edin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız