18 Şubat 2010 Perşembe

AYRILSAK ÖLÜRÜZ BİZ-YUKARI BAK

Eşime ne zaman akşam gelirken bitane film kapta gel desem o hep istisnasız iki film kapar:) biri benim için diğeride yine zorla benim için çünki 2. film hep çizgifilm ya da animasyon olur. Çocuk ruhlu kocişim benim hiç büyümeyecek:((( Yine benim film istediğim günlerden bir gün. Ve animasyonlara karşı tüm önyargımı alan film YUKARI BAK!

Bu animasyonu güzel bir müziklede kliplendirmişler iyide etmişler pek hoş olmuş.


Evlenirken tüm herşeye hayat arkadaşınızla karar vermek kadar güzel birşey yok. Biz öyle yaptık biribirimizi seçerkende kendimiz karar aldık, eşyalarımızı alırkende, gelinlik ve damatlığımızı seçerkende hep ikimizdik. Bence iki kişi evlenirken biraz zorluklara göğüs germeli diye düşünüyorum hazır eve kapı açmayı herkes ister ama bence o evin çokta kıymeti olmaz insan istediklerine ulaşmak için biraz çaba güç sarfetmeliki malının kıymeti olsun israfa kapı açmasın.....

Hiç bir zaman hayallerinizi ertelemeyin sonra herşey için çok geç olabiliyor... Rabbim sizleri her daim sevdiklerinizle mutlu hayırlı kılsın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız