17 Mart 2012 Cumartesi

İNTERNET ALIŞVERİŞİ

Bu ayna saatlerin modası artık geçsede gönlüm kalmasın istedim bide fiyatinı görünce hemen aldım 9.90 tl sokak kapımın hemen karşısına astım ee güzelde oldu. Ama görenlerin ayyy kırılmış!!! muamelesi yapmalarına gülmeden geçemiyorum:))

 Bu aralar saatlere takmış durumdayım. Bu güzel saatide görünce hemen kapıverdim 12.90 tl
 Veeeee nezamandır ablamla nette sürekli aradığımız ürünü buldum Swivel Sweeper güzel ve kullanışlı bir ürün tavsiye edilir. Yalnız uzun tüylü iplikli halılarda gitmiyor haberiniz olsun. 35 tl
 Yenimoda sitesine ilk geldiği gün beğenip sepete atmıştım sonra vazgeçtim. Bir hafta sonra tekrar sitede gezerken elbisenin hala durduğunu gördüm kampanyanın bitmesine 3dk kalmış baktım 20 tl de hediye çekim var hemen sepete atıp işlemleri yapıp sanırım 65 tl olan elbiseyi 45 tl ye kapıverdim.


Herkese iyi haftasonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız