11 Eylül 2011 Pazar

GEÇMİŞ BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN...

Bayramda İstanbul'daydık geleli bir hafta olmasına rağmen bloğumu hiç açamadım ne zamandır aklımda olan büyük bir temizlik operasyonunu erteleye erteleye en sonunda bu bir hafta içerisinde yaptım. Ramazanda haliyle açlığında verdiği tembellikle hiç temizlik yapasım gelmedi. Bayramdada istanbulda olunca gelir gelmez paçaları sıvayıp dolap baca, yorgan yastık ne varsa evde el değmedik yer bırakmadım çok şükür aklıma takılan, üşenipte aman orayıda sonra düzeltirim temizlerim dediğim heryeri hallettim artık kafam rahat.

 
Gelelim bayramda neler yaptığıma bol bol gezip eğlenip enerji toplayıp geldik. İstanbul'a her gidişimde Galata Kulesine gitmeyi niyetleniyordum ama her seferinde başka bir iş çıkıyor ve gidemiyorduk. Ama bu sefer gittim gördüm beğendim fakat çokda üzüldüm. Etraf çok pisti yerlerde hep kola ve bira şişeleri etrafda bira içen gençlerle doluydu. Bu benim için üzücü oldu. 


Herkesin kendi tercihi karışmıyorum ama mübarek bir günde, vede osmanlı izleri taşıyan bir ortama bu basitliği yakıştıramadım.Yukarıdaki çeşme resmini çekerken çeşmenin altında oturan gençleri çekmemek için gayret gösterdim vede onlara bakarken haya ettim. Tamamen rezillikti. Az bucuk tahmin edersiniz:(  Allah'ın ayetlerinin isminin yazdığı yere yakışmayan görüntülerdi. Malesef Kalbim ile buğz etmekten başka birşey yapamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız