16 Nisan 2013 Salı

YAYINLAYAMADIKLARIM...

Son yayınımdada yazdığım gibi uzun zaman nete giremediğimden anısının kalmasını istediğim bir çok şey birikti oğluşum ne kadarına izin verirse şimdi tüm birikinleri yayınlamaya çalışacağım..
 
En son aralık ayında kayıt girmiştim... aralık ayında şahinn paradise otelin erken rezervasyonlarından yararlanarak mayıs ayına tatilimizi ayarladık eymenle nasıl bir tatil olacak orasını Allah bilir ama baya zorlanacağız gibi geliyor.
Eymenin yemek problemi var iştahlı bir çocuk değil hiç yemek vermesem aklına gelmez bu yüzden kemik ve ilik suyuna olan sebze çorbalarına devam ediyorum hiç değilse bir anda tüm sebzelerin vitamini alıyor kahvaltılarındada çoğu zaman karışım hazırlıyorum benim tabirimce doping mama yumurta ekmek süt kuru meyvalar dut kayısı vs bazen ceviz fındık bunların hepsini robottan geçiyorip yediriyorum kendimize yaptığımız yemeklerden hiç yemiyor desem yeri Allah tan et grubunu çok seviyor hergün köfte tavuk balık olsa yer neyse öyle böyle büyüyorlar bunada şükür...
 
Ocak ayında benim ve oğluşumun doğum günü vardı oğluşumla benim doğum günüm birbirine çok yakın olduğundan ben artık dama atıldım:) Aslında bu sene hiçbirşey yapmayacaktık annanem rahatsızlandı ve hepizi çok üzdü... ama yine küçük bir pasta ile oğluşuma o çok sevdiği mumları üflettik
 
 
yine ocak ayında kendime bi iyilik yapıp b fit in 3+1 kampanyasından yararlanıp spora yazıldım hayatıma bi renk geldi doğumdan önce 50 kiloydum şimdi 53 kiloyum o 3 kilonun gitmesi için hiç uğraşmıyorum sporada zaten kaslarımı güçlendirmek ve sağlık açısından gitmeyi tercih ettim çokta iyi oldu...
 
 
şimdilik bukadar yeter eymen artık izin vermiyor arkası yarın olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız